Klacht: opzegging

op 19 april 2016 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

maanden geleden opgezegd; niet verwerkt; resultaat aanmaningen en incassodreigingen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

als ik niks meer van huurstunt of incasso hoor.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 06 juni 2016 om 15:30 geantwoord

Geachte mevrouw,

Onderstaande e-mail heeft u ontvangen van Huurstunt waarin duidelijk wordt uitgelegd hoe het opzeggen in zijn werk gaat:

Geachte mevrouw Van Bragt,

Bedankt voor uw bericht.

Fijn dat u inmiddels voorzien bent van een geschikte woning. Een opzegging doorgeven van uw Premium Account is uitsluitend mogelijk via de website van Huurstunt. Om te zorgen voor een succesvolle opzegging kunt u de onderstaande stappen volgen:

Stap 1: Log in op de website van Huurstunt via deze link: https://huurstunt.nl/. Log in met het e-mailadres \"mvbragt@live.nl\". Ga naar de knop \"Betalingen\".
Stap 2: Klik vervolgens op \"Uitschrijven\". Ga nu naar de inbox van uw e-mail.
Stap 3: U heeft een e-mail ontvangen van Huurstunt. In deze e-mail vindt u een link. Klik op deze link om uw uitschrijving definitief te maken.
Stap 4: U ontvangt opnieuw een e-mail ter bevestiging van uw uitschrijving. Hiermee hoeft u niets te doen.

Indien u bovenstaande niet uitvoert, dan blijft uw account actief, eveneens als de afgegeven machtiging. Let er dus goed op dat u de e-mail van stap 4 ontvangt.

Ik ga er vanuit dat het uitschrijven gaat lukken. Mocht u nog vragen hebben, dan horen we dit graag.

Alle klachten die gemeld zijn door mlmj van bragt