Klacht: opzeggen van internet tele2

op 03 oktober 2011 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 04 oktober 2011 om 11:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Volgens onze gegevens is er nog geen contact opgenomen met de klantenservice. Voor problemen met de internetsnelheid kan contact opgenomen worden met de klantenservice, daar kunnen alle instellingen met de klant doorgenomen worden. Wanneer problemen met onze diensten niet gemeld worden, is het helaas ook niet mogelijk om een passende oplossing te bieden. Ook voor het doorgeven van een wijziging of opzegging kan de klant terecht bij de klantenservice: http://www.tele2.nl/klantenservice.html

Alle klachten die gemeld zijn door HOFKES