Klacht: opzeggen telegraaf

op 14 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Telegraaf

Heeft op 15 juni 2016 om 08:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Audier,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft onterecht een brief over een prijsverhoging te hebben ontvangen.

Onze excuses voor dit ongemak.

U maakt gebruik van een actie tarief voor de periode van een jaar. Dit contract wordt door ons niet verbroken. U betaalt 19,50 euro per maand tot 15 oktober 2016. Hierna gaat u pas over op het reguliere tarief.

U kunt de brief over de prijsverhoging als niet verzonden beschouwen. Onze excuses voor deze onterechte informatie.

Wij vertrouwen erop u voldoende opheldering gegeven te hebben.

Hartelijke groet,
MvS - De Telegraaf

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door maudier@bitrd.nl