Klacht: Opzeggen onmogelijk via huurstunt.nl

op 30 december 2015 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

Na herhaalde pogingen blijkt het onmogelijk om mijn account bij huurstunt.nl stop te zetten. Ik heb ook nog nooit gebruik gemaakt van hun diensten.
Volgens de website zou je via je profiel heel simpel je lidmaatschap kunnen stopzetten (zie bijlage). Alleen is er nergens een knop oid vindbaar waarmee je dat kunt doen. Ook staat daar vermeld dat mijn lidmaatschap niet meer geldig is. Huurstunt blijft echter nog steeds geld afschrijven…

Ik zou erg blij zijn als mijn lidmaatschap wordt opgezegd en huurstunt stopt met het afschrijven van geld terwijl ik geen gebruik maak van hun diensten.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

Bericht van Huurstunt.nl

11 maanden geleden - Geachte mevrouw Berndsen, Naar aanleiding van uw klacht op Klacht.nl stuur ik u dit bericht. We hebben uw klacht in behandeling genomen en een uitleg over de situatie gegeven. Helaas hebben we tot op heden nog geen reactie van u ontvangen en staat uw klacht nog steeds online. Graag wil ik u alsnog verzoeken uw klacht te verwijderen, aangezien deze niet terecht is. Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Team Huurstunt

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 28 juni 2016 om 12:07 geantwoord