Klacht: Opzeggen onmogelijk

op 04 mei 2016 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

Ik heb opgezegd per mail. Kreeg een mail terug: dat moest via de site en ik moest er goed op letten dat ik een bevestigingsmail kreeg. En die komt dus NOOIT. Daarmee wrdt opzeggen onmogelijk. Ik heb echter opgezegd per mail en ik ga er van uit dat een rechter dat wel rechtsgeldig zal vinden.

Opzeging per terugwerkende kracht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huurstunt.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 08 juni 2016 om 09:06 geantwoord

Huurstunt heeft meerdere e-mailwisselingen gehad met de heer Peelen. Hierin hebben we uitgelegd hoe de klant kan opzeggen. De klant heeft nimmer zelf gezorgd voor een opzegging. Uiteindelijk heeft Huurstunt uit coulance het account van de klant opgezegd.

Naast de opzegging die wij voor de klant hebben gedaan hebben we uit klantvriendelijk oogpunt aangeboden om de facturen na 26 februari j.l. te crediteren. Hierop heeft hij nimmer gereageerd.

Alle klachten die gemeld zijn door vici