Klacht: Opzeggen lidmaatschap

op 31 augustus 2017 over Travel Club Express in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Benaderd door Travel Club Express en helaas mijn gegevens doorgegeven voor een automatische incasso. Dezelfde middag nog gebeld om het te annuleren maar dit was niet mogelijk omdat ik ”nog niet in het systeem” stond en ik over 7 dagen nog een keer moest proberen. Dit precies de datum dat het eerste bedrag wordt afgeschreven, en ik vind het raar dat ze een aanmelding niet meteen kunnen annuleren. Ook heb ik geen bevestiging gehad per email terwijl ik deze wel zou krijgen.

Gewenste Oplossing:

Als mijn lidmaatschap per direct wordt opgezegd en er geen automatische incasso van het bedrag plaats vindt

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Travel Club Express over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Travel Club Express in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Travel Club Express een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Travel Club Express

Heeft op 19 september 2017 om 11:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Kweekel,

Bedankt voor uw bericht.
Wij hebben reeds contact hierover gehad en het lidmaatschap is geannuleerd.
Alles is geblokkeerd er zullen geen bedragen van uw rekening worden gehaald.

Hopende u hier voldoende mee te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Joyce

Klantenservice Travel Club Express
Travel Club Express B.V.
Postbus 75740
1118 ZT Schiphol
Telefoonnummer NL: 020-2146404
Telefoonnummer BE: 078-485000
Email: support@travelclubexpress.com

Alle klachten die gemeld zijn door chrisco0801