Klacht: Opzeggen kennelijk niet mogelijk

op 08 februari 2016 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al sinds augustus bezig met mijn zogenaamde abonnement bij huurstunt op te zeggen. Hiervoor al ettelijke malen contact gezocht met huurstunt omdat ik niet kon inloggen dus überhaupt geen gebruik kon maken van hun diensten. Ik heb huurstunt eveneens al ettelijke malen mijn opzegging doorgegeven via het contactformulier/per mail en dan krijg ik als antwoord dat ik in moet loggen om op te zeggen: zie hierboven, inloggen gaat niet. Nu heeft huurstunt een incassobureau (CIB) op me afgestuurd dat me lastigvalt met sms- en andere berichten en mij verwijst naar -jawel- huurstunt. Ik word inmiddels doodmoe van de oplichterspraktijken van dit bedrijf en wens van huurstunt verlost te worden.

Gewenste Oplossing:

Als huurstunt stopt met incasseren en mijn abonnementsopzegging verwerkt. Daarnaast wil ik dat huurstunt de vordering intrekt bij het incassobureau.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huurstunt.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

Bericht van Huurstunt.nl

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Van Haaften, Naar aanleiding van uw klacht op Klacht.nl stuur ik u dit bericht. We hebben uw klacht in behandeling genomen en een uitleg over de situatie gegeven. Helaas hebben we tot op heden nog geen reactie van u ontvangen en staat uw klacht nog steeds online. Graag wil ik u alsnog verzoeken uw klacht te verwijderen, aangezien deze niet terecht is. Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Team Huurstunt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 28 juni 2016 om 12:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Sanne13H