Klacht: opzeggen Huurstunt

op 04 augustus 2017 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

Ik wil Huurstunt opzeggen maar nergens staat hoe ik dat moet doen, zou u mij hiermee kunnen helpen.

Als ik niet iedere maand 20 euro hoef te betalen. Want ik doe niets met huustunt.
ik had het eenmalig gedaan voor mijn huurders en had gelijk op het knopje afzeggen gedaan

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huurstunt.nl nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 07 augustus 2017 om 13:40 geantwoord

Beste Ashok,

Op Huurstunt.nl kun je in bij Veelgestelde Vragen vinden hoe je moet opzeggen. Tevens vind je deze optie in je profiel onder \"Mijn Account\".

Je geeft aan dat je al eens eerder hebt opgezegd echter is er geen opzegging ontvangen vanaf dit email adres voor dit Premium Account.

Ik zal hieronder een aantal stappen beschrijven die je kunt opvolgen om je Premium Account voor Huurstunt.nl te beëindigen.

Stap 1: Log in op je account. Gebruik hiervoor het e-mailadres waarop je je hebt geregistreerd voor een Premium Account. Ga naar de knop \"Mijn Account\".
Stap 2: Klik vervolgens op \"Premium Account beëindigen\". Ga nu naar de inbox van je e-mail.
Stap 3: Je hebt een e-mail ontvangen van Huurstunt. In deze e-mail vindt je een link. Klik op deze link om je uitschrijving definitief te maken.
Stap 4: Je ontvangt opnieuw een e-mail ter bevestiging van de uitschrijving. Hiermee hoef je niets te doen.

Huurstunt.nl

Alle klachten die gemeld zijn door krishna_basdew@hotmail.com