Klacht: Opzeggen Digitenne

op 09 oktober 2011 over Digitenne in de categorie Digitale TV

Graag wil ik digitenne per direct opzeggen.
Volgens de website van KPN kan dit alleen telefonisch op: 0900-0576 (€0,10/min*).
Waarom kan dit niet schriftelijk of per email? Heel vreemd.

Vervolgens: Na 10 minuten in de wacht te staan weet je nog niet wanneer iemand je te woord staat. De wachttijd is te lang én er is geen indicatie hoelang het nog gaat duren.

Geef gewoon het emailadres en postadres waarop mensen hun opzegging kunnen sturen.
En zou niet iemand de telefoon op kunnen nemen binnen 10 minuten?

Bericht van aartje007

6 jaren geleden - bij mij was het nog erger. ik kreeg een brief dat ze mijn verzoek hadden ontvangen ( ??? ) ik heb nooit 1 verzoek gestuurd!!!!!!! ik wil mijn abonnement al helemaal niet opzeggen!!!!! toen ik vroeg mag ik dan een kopie van het verzoek, zeiden ze tegen mij dat KPN die zelf had opgezegd ik zei mag ik dan die brief zien waar zij mij daarover hebben verwittigd...........stil!! KPN heeft 2x hetzelfde bedrag van mijn rekening afgehaald. die heb ik terug gehaald en nu beweren ze dat ik een maand achter sta!! die zijn gek ( vandaar beeindiging van mijn contract ) na vele mails en telefoontjes ( hebben ze infeite die 8,50 al lang terug verdient ) waarin ik de afschriften als bijlage heb verzonden en vele uitleg en zelfs bij een KPN store geweest waar zij hetzelf ook zagen, komen ze mij nu vragen om bewijs. vertel mij als ik me als een heer moet gedragen!!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door gerbenwoudt