Klacht: opzeggen deelname.

op 09 oktober 2011 over Postcode Loterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige maand heb ik via internet aangegeven niet meer deel te willen nemen met 5 lotnummers, maar nog maar met 1. Tot mijn verbazing wordt er op 25 november wederom een bedrag ingehouden op basis van 5 loten. Kennelijk is de door mij gegeven opzeginformatie niet verwerkt.

Gewenste Oplossing:

Deelname voortzetten met 1 lot in plaats van 5 , dit met verrekening van het teveel betaalde bedrag van 25 november 2011. Indien dit niet tot de mogelijkheden behoort volledig stopzetten deelname.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Postcode Loterij in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Postcode Loterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Postcode Loterij

Heeft op 13 oktober 2011 om 16:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Als je besluit één of meerdere loten op te zeggen bel ons dan op nummer 0900 - 330 1111 (20 cpm), wij zullen het direct voor je in orde maken. Onze medewerkers zijn iedere werkdag bereikbaar van 9.00 - 21.00 uur. Namens al onze goede doelen: bedankt voor je deelname!

Alle klachten die gemeld zijn door 1ontevreden5