Klacht: opzeggen contract

op 09 augustus 2016 over van Gansewinkel in de categorie Schoonmaakbedrijven

Jarenlang zlefs 10 jaar klant geweest bij Van Gansewinkel voor prive huis. In november 2014 is een voorstel voor contract verlenging gedaan door VG. Verplichting voor 5 jaar is niet ter sprake geweest en was ook onzin aangezien het huis te koop stond,

In augustus 2015 is het huis verkocht en blijkt het contract tot november 2019 niet opzegbaar te zijn, terwijl het vuil dus niet meer opgehaald dient te worden.

Ieder kwartaal worden aanmaningen gestuurd en nu inkassoburo.
Terwijl AFKOOPSOM door VG hoger is dan het totale bedrag van de temijnen tot 2019 zonder dat van Gansewinkel een dienst hoeft te bieden.

Dat men zo geld wilt verdienen is onbegrijpelijk.

Wanneer een normale afkoopsom wordt geboden. Van Gansewinkel krijgt dan geld voor een dienst die ze niet hoeven te bieden en wij worden niet meer lastiggevallen over betaling voor een dienst die niet geboden hoeft te worden,

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over van Gansewinkel

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over van Gansewinkel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bohemian