Klacht: Opzeggen binnen termijn blijkbaar niet mogelijk?

op 23 juni 2016 over MKB Clickservice in de categorie Marketingbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op donderdag heb ik een contract ondertekend.
Maandag er na was het pinkster en heb ik opgezegd.
ze beweren de mail dinsdag pas te hebben ontvangen en dat ik te laat was.
ik wil er van af en heb de aangekondigde incasso ook tegengehouden.
Nu ben ik sws nieuwsgierig of de opzegtermijn überhaupt wettelijk gezien 3 dagen is of langer en of dit werkdagen betreft of dat zaterdag en zondag ook meetellen voor die 3 dagen.
Ik laat het wel op een rechtszaak uitdraaien als ze willen incasseren, maar ben liever helemaal van het gezeur af en ik neem aan MKB Clickservice ook!
Graag zie ik de opzegging bevestigd.

Gewenste Oplossing:

wanneer de tegenpartij officieel bevestigd de opzegging te accepteren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MKB Clickservice over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKB Clickservice in behandeling genomen

Bericht van MKB Clickservice

7 maanden geleden - Uw klacht wordt in behandeling genomen. U wordt op korte termijn gecontacteerd door uw accountmanager.

Reactie van de melder van de klacht NIMOvloeren

7 maanden geleden - Ongeacht de uitkomst van dit gesprek zal ik de voortgang en conclusie hiervan berichtten. Een gesprek is trouwens overbodig, een kort mailtje met bevestiging opzegging is voldoende.

Reactie van de melder van de klacht NIMOvloeren

7 maanden geleden - Het bericht met "Ongeacht de uit..." komt niet van MKB Clickservice maar van NIMOvloeren. Foutje bij Klacht.nl

Alle klachten die gemeld zijn door NIMOvloeren