Klacht: opzeggen abonnement onmogelijk

op 19 februari 2016 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

Via huurstunt.nl ingeschreven voor het zoeken van een woning. Het account heeft nooit gewerkt. Zeer slecht en opzeggen van het abonnement blijkt onmogelijk. Via billink bv aanmaningen blijven sturen maar ik betaal geen cent meer aan deze oplichters!

Opzegging van het abonnement

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huurstunt.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

Bericht van Huurstunt.nl

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Brouwer, Naar aanleiding van uw klacht op Klacht.nl stuur ik u dit bericht. We hebben uw klacht in behandeling genomen en een uitleg over de situatie gegeven. Helaas hebben we tot op heden nog geen reactie van u ontvangen en staat uw klacht nog steeds online. Graag wil ik u alsnog verzoeken uw klacht te verwijderen, aangezien deze niet terecht is. Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Team Huurstunt

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 28 juni 2016 om 14:20 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door dianneb