Klacht: Opzeggen

op 18 december 2017 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

In 2015 werden wij gebeld door Belcentrale met de mededeling dat zij als dochtermaatschappij van KPN ons (als MKB-bedrijf) een goedkoper abonnement voor bellen konden aanbieden dan het lopend abonnement van KPN. Hiermee zijn wij telefonisch akkoord gegaan in de mening dat het hier om een KPN bedrijf ging. Per 1 september 2017 is ons bedrijf beëindigd en gesloten, waarvan wij Belcentrale tijdig per mail en aangetekende brief in kennis hebben gesteld, met het verzoek ons abonnement per genoemde datum te beëindigen. Na geruime tijd (twee maanden) kregen wij van Belcentrale als antwoord dat dit (volgens hun) contract pas 12 maanden later beëindigd zou kunnen worden en er dan ook verder maandelijks, door hun abonnementsfacturen gestuurd zouden worden. Er bestond hoogstens de mogelijkheid om hun te verzoeken deze telefoonlijn te blokkeren waarna wij dan een afkoopsom/schadevergoeding zouden ontvangen voor vroegtijdige beëindiging van een overeenkomst. Wij hebben nooit een contract van Belcentrale ontvangen, ook geen tijdslimiet van of voor een abonnement en er werd zeker niets door ons ondertekend ter goedkeuring.

Als deze telefoonlijn wordt onderbroken en de gestuurde facturen van 1 september tot heden 1 december ongedaan worden gemaakt

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Rouhl