Klacht: Opwaarderen weer niet mogelijk

op 28 september 2011 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is sinds vanmorgen weer niet op te waarderen , blox aan te zetten en my vodafone te gebruiken .
Heb dit regelmatig tegenwoordig vodafone weet geen oplossing (behalve gewoon een paar uur wachten) kan ook niet zeggen wanneer het weer opgelost is .

Gewenste Oplossing:

Een definitieve oplossing en niet elke keer bij het opwaarderen te moeten bellen met een medewerker a 0.45 p/g die dan vervolgens het ook niet weet .

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Vodafone

6 jaren geleden - Beste jhonno, Ik heb je een e-mail gestuurd met daarin meer informatie. Heb je nog vragen dan hoor ik dat graag van je. Met vriendelijke groet, Linda Vodafone Webcare Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 24 oktober 2011 om 14:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Vodafone Webcare heeft de klant op de hoogte gebracht.

Alle klachten die gemeld zijn door jhonno