Klacht: Opticien laat mij twee en een half jaar met verkeerde bril lopen en geeft daarna niet thuis

op 16 december 2017 over Reyer Lafeber in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Juni 2015 kocht ik een nieuwe bril bij Reyer Lafeber. Vervolgens bleek ik er niet goed mee te zien. Ben terug gegaan en kreeg als advies een multifocus bril. Deze aan laten meten en besteld, rond 600 Euro per glas. Ik zag direct dat ik er niet goed mee kijken maar maar dat werd afgewimpeld onder daar moet je aan wennen. Vandaag naar een andere opticien gegaan en de boel na laten meten. Blijkt dat de bril nooit goed aangemeten kan zijn, zo grote verschillen. Terug gegaan naar Reyer. Daar uitgekafferd door een onbeleefde bediende die dacht mij weer nieuwe glazen te verkopen in plaats van excuus aan te bieden en het probleem op te lossen.

Gewenste Oplossing:

Een dik excuus en deugdelijke glazen tegen minimale bijbetaling.

Alle klachten die gemeld zijn door swatchcrisis