Klacht: Opstartproblemen samsung

op 11 oktober 2011 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Opstartprobleem met samsung lcd. Toestel blijft klikken bij het opstarten en het duurt lang voordat er uiteindelijk beeld is. Toestel is gekocht in mei 2008.
Heb al eerder over dit probleem gelezen en speciaal bij dit type.
Toevallig dat het vaak gebeurt buiten de garantie termijn.

Reparatie

Bericht van Samsung

6 jaren geleden - Beste Lispau, Wij adviseren u om de televisie ter reparatie aan te bieden via uw verkoper. Dit kan ook via 0900-SAMSUNG (0900-7267864). Het toestel wordt mogelijk onder coulance gerepareerd. Dit houdt in dat, afhankelijk van de leeftijd van het toestel en van het aankoopbedrag, een maximaal bedrag aan u kan worden berekend voor de reparatie van uw televisie. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 25 oktober 2011 om 17:28 geantwoord

Wij hebben de klant geadviseerd om de televisie ter reparatie aan te bieden. Indien de klacht hierna niet is opgelost, horen wij graag van hem via www.samsungworld.nl.

Heeft op 26 oktober 2011 om 09:04 geantwoord

Probleem opgelost . Alleen erg teleurstellend dat Samsung dit niet onder coulance repareert en dat op de reparatie van eur 195,- maar 3 maanden garantie zit. Heb begrepen dat dit probleem zich veel voordoet en lijkt dus meer structureel te zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door Lispau