Klacht: OpOssimg van klacht

op 08 juli 2017 over mangomobility.nl in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Door mij gehuurde splinternieuwe FR1 verliest bij aflevering wiel na 300 meter. Klacht na veel heen en weer gedoe eindelijk opgelost. Nu na twee maanden geeft de oplader aan dat er een storing is. ANWB kon deze niet oplossen met als gevolg dat ik nu weer in de planning zit en afvraag wanneer ik nu eindelijk iets hoor. Moet wel al die tijd de huur voldoen voor een vervoermiddel dat ik dringend nodig heb. Moet constateren dat service uitermate slecht is.

Gewenste Oplossing:

Na een spoedige afhandeling en de hoop dat deze nieuwe machine me verder van klachten bespaard.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar mangomobility.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door mangomobility.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat mangomobility.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

mangomobility.nl

Heeft op 16 april 2018 om 12:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Naar aanleiding van de klacht is er direct contact gezocht met de klant. Vervolgens is er in een oplossing aangeboden. In goed overleg zijn de noodzakelijke onderdelen vervangen om er voor te zorgen dat onze klant toch naar alle tevredenheid geholpen is. De klacht is opgelost op 28 September 2017 .

Alle klachten die gemeld zijn door Hr de Vries