Klacht: Opnieuw een klacht over Postnl

Debby00 op 17 december 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Voor de tweede meld ik hier mijn klacht over Postnl. Het probleem zou worden opgelost volgens een mevrouw die mij belde namens post nl. maar helaas opnieuw wordt ik als leugenaar behandeld als ik een pakketje van familie uit het verenigd koninkrijk ontvang dat gewoon als geschenk bedoeld is .ik meld het netjes via de website van Post NLafdeling bezwaar tegen inklaringskosten , en lever de informatie waarom gevraagd wordt. Maar op deze afdeling weigeren ze dit serieus te nemen. Volgens de mevrouw van post nl kon ik mijn klacht via de chatbot melden maar deze bied alleen de optie via Twitter of telefonisch beide heb ik herhaaldelijk gedaan en dit heeft totaal geen zin. En blijkbaar zelfs via deze site een klacht indienen hebben ze bij Postnl maling aan. Echt ongelooflijk!!!

Inmiddels kook ik echt van woedde. Ik wil opnieuw dat er contact met me wordt opgenomen. En eis dit keer dat het probleem wordt opgelost en ik mijn held wat onterecht heb moeten betalen terug krijg. En een excuus. Als dit zo blijft ga ik juridische stappen ondernemen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 17 december 2021 om 09:41 geantwoord

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de afhandeling van uw bezwaar en het steeds opnieuw moeten aanleveren van bewijzen dat het om een geschenk gaat. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Zoals telefonisch te hebben besproken heb ik de vraag uitgezet naar het internationaal sorteercentrum. Zodra ik daar een reactie van heb ontvangen zal ik u verder informeren. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

PostNL Klantenservice

Debby00

Heeft op 22 december 2021 om 13:27 geantwoord

Nee, helaas ontving ik een e-mail dat er niets aan te doen is maar mijn zus en ik zijn wel ons geld kwijt. We hebben het namelijk nog steeds niet terug ontvangen. Niks meer van geschenkjes ontvangen dus via Postnl. Want ze willen eraan verdienen. En daar is geen oplossing voor. Heel vreemd

Alle klachten die gemeld zijn door Debby00