Klacht: opnieuw belangrijke brief geopend ontvangen

op 01 december 2014 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Simpel

Heeft op 01 december 2014 om 16:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

U heeft uw klacht bij het verkeerde bedrijf aangemeld. Ik wil u daarom adviseren om een nieuwe klacht te plaatsen bij het betreffende bedrijf.

Met vriendelijke groet,

Anna van Dijck
Simpel

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door p.grasveld