Klacht: Oplossing geboden

op 11 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 11 september 2018 om 13:38 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u graag wilt dat er een regeling komt voor een vergoeding van de verzendkosten indien een pakket vertraging oploopt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wij zijn volgens de (verzend)voorwaarden niet verplicht de zending binnen een afgesproken aantal dagen te bezorgen. Een zending wordt in principe altijd bezorgd, alleen is het mogelijk dat dit niet altijd binnen de gebruikelijke 24 uur kan gebeuren. De enkele overschrijding van de gebruikelijke 24-uurstermijn geeft daarom geen recht op schadevergoeding, mits er volgens verzending via Spoedservice is gekozen. Ik heb geen invloed op deze voorwaarden en het wijzigen hiervan, het spijt me dat ik u hierin niet tegemoet kan komen.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Prasad