Klacht: Oplopende kosten wegens niet betalen kosten acceptgiro.

op 04 augustus 2016 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Net als voorgaande jaren een abonnement kado gegeven op chip foto magazine. Abonnementenland verzorgt de inning van het abonnementsgeld. Kosten ongevraagde acceptgiro zijn 2,50. Niet betaald, want niet nodig bij internetbankieren. Na een herinnering en een aanmaning in nu een incassobureau ingeschakeld en zijn de kosten inmiddels opgelopen tot 15 euro, ondanks een boze brief met uitleg en terechtwijzing van onze kant. Waarom zo stug en niet gewoon afboeken?

Als de kosten voor de ongevraagd toegestuurde acceptgiro + de verder opgelopen aanmaningskosten worden afgeboekt.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

Bericht van Abonnementenland

7 maanden geleden - Geachte mevrouw Verstraten, Kunt u ons een factuurnummer of betalingskenmerk doorgeven? Zodat wij uw klacht naar behoren kunnen afhandelen. Voor betaling per acceptgirokaart moeten wij administratiekosten in rekeningbrengen, indien u ons een machtiging afgeeft komen deze kosten uiteraard te vervallen. In afwachting van uw reactie. D. Dijkstra Administratief medewerkster Abonnementenland.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht katver73

4 maanden geleden - Uiteindelijk blijkt een begripvolle dame van de klantenservice telefonisch wel ineens het probleem op te kunnen lossen. Waarom kan een brief dit nou niet gelijk? Waarom is er toen vooral gedreigd met een incassobureau en hoge kosten. Zo jammer...

Bericht van Abonnementenland

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Verstraten, Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Abonnementenland.

Alle klachten die gemeld zijn door katver73
x