Klacht: Oplopende incasso

op 19 juli 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Pakketje ontvangen van FatBurnerUltra. Mijn dochter heeft op internet gezocht naar manieren van afvallen en dacht een gratis proefpakket te ontvangen. iPad vult mijn gegevens automatisch in. Niet door mij besteld dus en zeker niet gewenst. Ik kon het aangetekend retourneren. Blijkbaar heb ik dat 1 dag te laat gedaan. Fatburnerultra reageert niet op mijn vele mails en heeft eerst Billink ingeschakeld. Nu ligt het bij het CIB. Ik moet nu dus met een boel dwang betalen voor iets wat 1. Niet door mij besteld is, 2. Ik netjes aangetekend geretourneerd heb a €8,50 en 3. Ik dus niet in mijn bezit heb. Rekening is nu opgelopen tot €120!!!!!

Wanneer dit eindelijk wordt opgelost is en de incassokosten worden ingetrokken.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Billink over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 19 juli 2017 om 09:08 geantwoord

Beste Sarah,

Billink is de betaalmethode welke is gebruikt bij je bestelling.

Je geeft aan dat er al meerdere malen contact is opgenomen met de webshop maar hier geen reactie op is ontvangen.

Indien de webshop langer dan vijf werkdagen niet heeft gereageerd op de toegezonden e-mails ontvangen wij deze graag.
De e-mails welke zijn gestuurd kunnen naar info@billink.nl worden toegezonden, aan de hand van de e-mails nemen wij contact op met de webshop voor je.

Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl of telefonisch via 010-41 41 473 als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht.

Fijne dag!
Eva

Heeft op 19 juli 2017 om 13:21 geantwoord

Deze 'oplossing' heeft men mij al gegeven. De webshop FatBurnerUltra reageert, zoals ik reeds meerdere malen heb aangegeven, helemaal niet op mijn mails.
Ik schiet er dus niks mee op.

Bericht van Billink

3 maanden geleden - Beste Sarah, Zoals in het vorige bericht aangeven ontvangen wij dan ook graag de e-mail welke je naar de webshop hebt toegezonden. Aan de hand van je e-mail nemen wij contact op met de webshop. De e-mails welke je naar de webshop hebt toegezonden kan je sturen naar info@billink.nl Fijne dag! Eva

Alle klachten die gemeld zijn door Saar76