Klacht: Oplichtingspraktijken

op 24 juni 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Op de site staat dat mijn klacht is opgelost?
Geenszins, klacht eenzijdig afgehandeld zonder toegeven van in gebreke blijven bij de bezorging van documenten welke ik nooit ontvangen heb.
Ze blijven negeren dat ik bij Menzis via auto incasso betaal en de fout dus bij hen ligt. Maar zelfs dat is niet gecommuniceerd.
Dat is waarschijnlijk de reden om de documenten niet te versturen omdat ze bij de rechter afgegaan zouden zijn.

Retour van 2x teveel betaalde premie en proceskosten.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 24 juni 2016 om 11:34 geantwoord

Geachte heer/ mevrouw,

Naar aanleiding van uw klacht op klacht.nl hebben wij u een e-mail vanuit ons kantoor gestuurd met een reactie. Wij hopen u op deze manier voldoende informatie te hebben gegeven.

Mocht u vragen hebben dan kunt u op werkdagen met ons kantoor contact opnemen.

GGN Mastering Credit

Heeft op 24 juni 2016 om 12:03 geantwoord

Met de beste wil van de wereld kan ik dit geen oplossing noemen.
Het feit dat ik documenten nooit ontvangen heb wordt totaal genegeerd.
Tot 9 april heb ik nooit iets ontvangen, dat schijnt niet door te dringen.
Jullie hebben het eerste telefonische contact opgenomen en dat zou voldoende aanknopingspunten moeten geven, maar er wordt kennelijk een doofstom beleid gevoerd. Vooral niet luisteren naar de waarheid.

Alle klachten die gemeld zijn door G.P.Kuipers