Klacht: Oplichtingspraktijken

op 07 april 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Gisteren werd ik geconfronteerd met afrekening van een z.g.n. achterstallige betaling die via het gerecht is bepaald geheel zonder mijn medeweten. Ik heb nooit enige correspondentie ontvangen mbt tot dit dossier.
Ggn beweert de stukken te hebben verstuurd maar kunnen dat niet aantonen.

Vergoeding van de onterechte kosten die zonder mijn medeweten in rekening zijn gebracht zoals proceskosten e.d.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 08 april 2016 om 13:10 geantwoord

Wij hebben uw klacht ontvangen. Deze is door onze klachtenafdeling in behandeling genomen. Wij hebben u een email gestuurd met nadere informatie. Tevens hebben wij kopieën meegestuurd van de brieven. Wij beschouwen de klacht als afgehandeld.

GGN Mastering Credit

Heeft op 22 april 2016 om 22:19 geantwoord

Waardeloos, ze gaan totaal voorbij aan het in gebreke blijven van hun postbezorging.
Zelfs de genoemde e-mail is een fabel.

Bericht van GGN Mastering Credit

10 maanden geleden - De mail die wij verstuurd hebben is afkomstig van noreply@ggn.nl. Deze is verstuurd op 08-04-2016 naar het door u genoemde mailadres. Mogelijk is de mail in uw map met ongewenste items terechtgekomen. Volleidgheidshalve hebben wij u vandaag de mail nogmaals gestuurd, afkomstig van info@ggn.nl. Met vriendelijke groet, GGN Mastering Credit

Alle klachten die gemeld zijn door P.G. Kuipers