Klacht: oplichtingspraktijken

op 14 september 2017 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Goedemiddag,
Ik ben telefonisch door belcentrale benaderd. Wij wonen buiten de bebouwde kom in Bodegraven en hebben maar 6mb internet. De verkoper gaf aan dat ze een dochter waren van de KPN, dat er een nieuw systeem op de markt is en dat hij kon garanderen dat wij 50 mb internet zouden krijgen tezamen met telefonie en 3 gratis telefoons voor max. 59,95.
Wij ontvangen facturen rond de € 95,00, internet snelheid van 2,5 mb en internet en telefonie werken vaak niet. Diverse keren contact opgenomen. Ik heb een debetnota ontvangen met en creditnota die tegen elkaar wegvallen. Al diverse aanmaningen ontvangen. Dreiging tot afsluiting en deurwaarder. Contract was voor 7 jaar afgesloten nu kunnen verkorten na 3 jaar. Ik wil van ze af. Het contract , wat door de monteur geschreven is, ziet er niet proffesioneel uit. Ik heb echt het idee dat het bedrijf niet betrouwbaar is. Belcentrale geeft aan dat ik alleen van ze af kan, door een boete te betalen.Ik heb nooit algemene voorwaarden ontvangen. Ik ben er helemaal klaar mee.

Als ik weer zonder kosten terug kan naar kpn.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

Bericht van Belcentrale

2 maanden geleden - Goedemorgen heer/mevrouw De Roos, Zojuist hebben wij uw klacht in behandeling genomen. Een collega van mij zal spoedig telefonisch contact met u opnemen om de kwestie te bespreken en met u tot een oplossing te komen. Indien u vragen heeft verneem ik deze uiteraard graag van u.

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 10 oktober 2017 om 09:58 geantwoord

Beste heer de Roos,

Inmiddels heeft u contact gehad met één van mijn collega's en is uw klacht deels opgelost.
Zowel het service-contract als de incassokosten worden door ons gecrediteerd van de factuur. Tevens zullen we voor u een offerte samenstellen voor een glasvezelverbinding.
We hopen uw klacht hiermee op te lossen en hopen u nog lang als klant te behouden!

Vriendelijke groet,
Team Belcentrale

Alle klachten die gemeld zijn door gderoos