Klacht: oplichting via KPN email account

op 28 januari 2011 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

via een KPN email krijg ik deze poging tot oplichting binnen van mensen die ik niet ken op een email adres wat bijna nergens bekend is

Beste heer Van Huizen,

Aangaande uw indiensttreding als Adviseur Strategie ontvang ik graag
zo spoedig mogelijk een kopie van de volgende documenten:

Kopie paspoort
Kopie bankpas
Kopie diploma hoogst genoten opleiding
Burgerlijke staat

Tevens wil ik u verzoeken het formulier in de bijlage in te vullen
en te retourneren.

Telefoon: 070-34 33 159
Mobiel: +31-(0)6-53 72 57 48

HET GEBRUIKTE EMAIL ADRES :laura.westerveld@kpn.com

Gewenste oplossing

Als de KPN hier nu al aan meewerkt waar is het eind dan ?
Waarschuw andere voor de KPN !!!!

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KPN Internet in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN Internet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN Internet

Heeft op 01 februari 2011 om 14:33 geantwoord

Beste MercadoSite.com,

Het is spijtig dat de email op het verkeerde adres is beland, deze was niet voor u bedoeld.
Dit is u ook medegedeeld, ik ga contact met u opnemen hierover.

Vriendelijke groet,

Giovanni

KPN Webcare specialist

Reactie van de melder van de klacht MercadoSite.com

7 jaren geleden - Er is geen kontakt opgenomen door KPN De vraagstelling om mijn paspoort en bankgegevens te over leggen zijn absurd. Dit is geen vergissing maar een poging tot oplichting. MercadoSite.com

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van KPN Internet beoordeeld.

Bericht van

7 jaren geleden - Beste MercadoSite.com, Dit is geen oplichting op wat voor manier dan ook, maar een menselijke vergissing. De mail was niet aan u gericht maar aan een ander. Ik wilde contact met u opnemen maar u heeft contact gegevens uit spanje staan. Als u uw contact gegevens kunt updaten met gegevens uit nederland of een nederlands telefoonnummer kan toevoegen, dan kan ik contact met u opnemen. Vriendelijke groet, Giovanni KPN Webcare specialist

Reactie van de melder van de klacht MercadoSite.com

7 jaren geleden - Dit was geen vergissing ! En het vragen naar mijn paspoort en bankgegevens ook niet. Ik heb een classiefied site vergelijkbaar met marktplaats maar dan in 7 talen. Wij zien per dag vele van deze oplichting´s email´s voorbij komen met vergelijkbare vragen en tekst. En als U van de KPN bent wat is dan het probleem om ons in Spanje te kontakten. Waarschijnlijk zit U lekker goedkoop in India om de klachten van de KPN op te lossen en heeft U daar de gegevens door elkaar gehaald. Het is niet te geloven zoals de KPN zich hier van een heel slechte kant laat zien.

Reactie van de melder van de klacht MercadoSite.com

7 jaren geleden - De klacht is opgelost maar we weten niet hoe we deze weg kunnen halen. MercadoSite.com

Alle klachten die gemeld zijn door MercadoSite.com