Klacht: Oplichting onder valse voorwendselen door telefoonvekoper van Belcentrale

op 28 augustus 2017 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Wij werden ongevraagd gebeld en er werd een gratis telefoon beloofd en een aantrekkelijk KPN alles ineen abonnement.
Bij aflevering is getekend voor de ontvangst van de telefoon, blijkt later voor een tweejarig contract ondertekend te zijn!!!!
Bij het “alles ineen” abonnement bleek ons internet niet te werken. Een monteur van KPN erbij gehaald die is 2x geweest en deze bevestigde dat onze internetaansluiting zeer complex was en deze adviseerde ons het te laten zoals het was.
Hierna telofonisch om uitleg gevraagd bij Belcentrale, blijkt tot onze grote verbazing dat we het internet moeten afkopen voor het schandelijke bedrag van € 843,13 , dit is gestort op NL05 RABO 0122 0589 84

We hebben betaald en tegelijkertijd Belcentrale met onmiddellijke ingang opgezegd, blijken we hier nog 2 jaar aan vast zitten. Ook is per mail om uitleg gevraagd en daarop krijgen we, onsamenhangende mails.

Wij zijn tevreden als de door ons betaalde afkoopsom voor internet van €843,13 wordt teruggestort. Het ondertekende contract willen we nakomen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Ans Warmerdam