Klacht: Oplichting; nog steeds geen reis

op 27 augustus 2017 over Travel Club Express in de categorie Hotels

Beste Klacht.NL,

Ik heb enige weken geleden al een klacht geregistreerd, heb antwoord gekregen van TCE, maar ze laten het erg lang op zich wachten om hun woord na ze komen. Zelf na twee keer bellen en opnieuw een reis te willen.

1 ze hadden me verkeerd ingeschreven, namelijk in het jaar 1999. Terwijl ik me in 2016 had aangemeld. De automatische incasso werd hierdoor niet doorgevoerd.
Een maand later opgebeld, toen kwamen ze achter de fout. Ok opnieuw.
2 wederom geen automatische incasso. Dus zelf overgemaakt. En een reis gereserveerd.
Kreeg maar geen antwoord en wederom gebeld. De betaling zou niet rond zijn. Ik gemaild naar het incassobureau dat ze al hadden ingezet. Mail terug dat de betaling voltooid was. Maar wordt weer niet gebeld om de reis kort te sluiten.
3 weer een reis gereserveerd… weer geen antwoord.

Ik vertrouw TCE niet. Ik ben al bijna 9 mnd een reis aan het boeken, waar zij mij niet in willen helpen. Ondanks de geweldige aanbieding (sarcastisch)

Ik bel nog 1 keer met de medeling dat ze nu echt een reis aanbieden in land naar keuze, want anders laat ik ze Someren Door mijn advocaat.

33 klachten zijn niet voor niks!

Dat ik voor 1 januari mijn reis heb volbracht en daarmee van hun geweldige aanbieding heb genoten.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Travel Club Express over deze klacht.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Travel Club Express in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Travel Club Express een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Travel Club Express

Heeft op 19 september 2017 om 11:02 geantwoord

Geachte heer Vaassen,

Bedankt voor uw bericht wij vinden het vervelend dat u vind dat wij niet eerlijk en oprecht zijn.
Wij hadden u niet verkeerd ingeschreven u bent bij ons aangemeld op 4-1-2017 wat de betaling betreft de automatische incasso's waren geblokkeerd.
Tevens zien wij geen aanvragen voor een reis. waarschijnlijk is er iets niet goed ingevuld,
Om met uw pasje een hotel te boeken. Dit houd in dat u 2 nachten in een hotel mag verblijven van 2 tot 6 personen voor €29 p.p.p.n.
De pas voor de hotels staat los van de reis cheque waarmee u van 2 tot 6 personen naar Turkije, Dubai, Venetie, Toscane en Cyprus kunt.

Met de volgende stappen kunt u een hotel voor 2 nachten boeken:
- U gaat naar www.travelclubexpress.com.
- Bovenin uw scherm ziet u een balk die van wit naar donkergrijs gaat.
- Achteraan ziet u inloggen'. ( of een blokje met 3 streepjes)Hier klikt u op.
- hier vult u uw membercode die achterop de pas staat in en klikt op inloggen.
- boven in het scherm staat in het midden 'reserveren'. Hier klikt u op.
- Op deze pagina kunt u uw specifieke wensen invullen.
- Als u alles heeft ingevuld klikt u op 'Neem contact met mij op\".
- Binnen een aantal dagen zal onze boekingsservice contact met u opnemen en u een offerte e-mailen en een aantal opties voorleggen.
- Zodra u een akkoord heeft gegeven regelt de boekingsservice verder alles.

Verzilveren van de cheque: (Dubai, Venetie, Toscane, Turkije en Cyprus.)
Om uw cheque te verzilveren kunt u naar onze site gaan www.travelclubexpress.com. Daar klikt u op de gewenste bestemming. Aan de rechterkant ziet u een groen vlak waarbij staat 'Boek nu'. U vult uw gegevens in en klikt op volgende. Daarna komt u op de volgende pagina waar u het gehele bedrag ziet staan. U vult uw promocode is , klikt op valideer promocode en kies de wijze van betaling. De €19,98 boekingskosten blijft over van het gehele bedrag.
Zodra u betaald heeft wordt u doorverwezen naar een pagina waar u uw reis kan boeken en bevestigen.

Mocht u verdere inhoudelijke vragen hebben, dan vernemen wij graag van u.

Joyce
Klantenservice Travel Club Express
Travel Club Express B.V.
Postbus 75740
1118 ZT Schiphol
Telefoonnummer NL: 020-2146404
Telefoonnummer BE: 078-485000
Email: support@travelclubexpress.com

Alle klachten die gemeld zijn door SvenV