Klacht: oplichting merkdiscount

op 13 februari 2013 over Merkdiscount in de categorie Internetshops - Kleding

meer dan een maand geleden besteld via die site; 264euro kwijt, onmiddellijk mail gekregen dat de bestelde artikelen niet in hun voorraad was en dat ze spoedig iets gingen laten weten; niet dus!! na veelvuldig onderzoek(had ik beter in het begin gedaan)ontdekten we dat ze bij iedereen dezelfde werkwijze hanteren: eerst mail sturen en daarna niets meer van zich laten horen! heeft meer dan 800(!)slachtoffers gemaakt maar deze persoon (naam: X, 27jaar) mag gewoon blijven verder doen; niemand onderneemt acties na veelvuldige klachten van de slachtoffers! merkdiscount is trouwens niet de enige “zaak” van die afperser; hij heeft nog zo’n zaak op de site en daar zijn ook veel mensen opgelicht; hij is heel bekend bij politie; is een meesteroplichter; men weet zelfs zijn familie wonen maar men onderneemt blijkbaar niets; die man is al met tienduizenden euro’s gaan lopen en de slachtoffers blijven in de kou staan; echt schandalig; zoiets moet weer in Nederland gebeuren he!

EISEN VAN TERUGBETALING EN DIE OPLICHTER ACHTER DE TRALIES ZETTEN EN LEVENSLANG BEROEPSVERBOD

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Merkdiscount

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Merkdiscount nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sabinegj