Klacht: oplichting

op 28 augustus 2017 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Vesting Finance doet net als of ik de laatste twee betalinge aan Neckernann niet betaald heb! Ik heb V.F. ZELFS TEVEEL BETAALD! Nu heeft V.F. hun eigen incasso B.V. opdracht gegeven het niet openstaande bedrag te innen! Dit bedrijf is zo corupt als wat liefe mensen, Nooit aan hun bedrijgingen toegeven, licht het BKR in, en het ACM.

Dit zoort corupte B.V's, een halt toe roepen!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vesting Finance

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 02 oktober 2017 om 16:33 geantwoord

Heeft op 04 oktober 2017 om 15:39 geantwoord

En al de mensen die wel onterecht aan jullie schofterige betalen, ''oplichters'' dat zijn jullie?
Krijgen die ook hun onterecht betaalde geld terug?
En al de mensen die jullie nog gaan oplichten,wat word daar aan gedaan?
Denk niet dat ik nu tevreden ben met jullie zogenaamde oplossing.
Waar voor ik zelf alles uit de kast heb moeten trekken, om jullie tot inkeer te dwingen het op te gaan lossen.
Het hele verloop van deze zaak geef ik door aan het AFM, met het verzoek jullie uitschot aan te pakken,keihard horen ze jullie aan te pakken.
Dit om al de slachtoffers van nu en in de toekomst voor jullie Vesting Finance te beschermen.

MJR van Toor.

Alle klachten die gemeld zijn door Rudie van Toor