Klacht: Oplichting

op 25 juli 2017 over Mode-Statements in de categorie Internetshops - Kleding

Wat een ontzettend slecht bedrijf. Ik heb een bikini besteld bij mode statements. Wekenlang niets gehoord. Uiteindelijk een mail ontvangen waarin stond dat er vertraging was. Een paar weken later weer zo’n mail. Daar stond ook in dat ik het kon annuleren. Dat heb ik gedaan. Maar na een week ontving alsnog de bikini. Hij was van slechte kwaliteit, veel te groot, andere kleuren. Leek totaal niet op het plaatje. Dus ik heb hem retour gestuurd (zelf retourkosten betaald). Nooit meer iets van gehoord, ook mijn geld niet terug gekregen. Als klap op de vuurpijl heb ik het plaatje van de bikini gegoogled. En war bleek?? De bikini was ook te bestellen op alie expres. Veel goedkoper dan bij mode-statements.. Vandaar de lange bezorgtijd. Wat een oplichters!!!!

Als ik mijn geld terug krijg (inclusief verzendkosten)

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mode-Statements

Bericht van Mode-Statements

4 maanden geleden - Hi Miranda, Wat vervelend dat je een klacht hebt over Mode-Statements. Wij hebben zojuist telefonisch contact met je gehad en zijn tot een juiste oplossing gekomen. Zoals afgesproken krijg je zo direct een bevestiging van de oplossing per e-mail. Onze excuses voor deze vervelende ervaring! Met vriendelijke groeten, Mode-Statements

Reactie van de melder van de klacht Mirandav

4 maanden geleden - Inmiddels heeft mode-statements contact met mij opgenomen. Ik heb het geld teruggestort gekregen op mijn rekening. Voor mij is het nu opgelost.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mode-Statements in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mode-Statements een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mode-Statements

Heeft op 26 september 2017 om 16:20 geantwoord

Hi Miranda,

Helaas zien we jouw klacht nog openstaan. Fijn dat de klacht inmiddels is opgelost voor je en de betaling retour is gestort.

Wij zullen deze klacht nu afsluiten voor je. Onze excuses voor het vervelende ongemak wat je hebt ervaren bij Mode-Statements.

Mocht je toch nog vragen hebben kan je ons bereiken via info@mode-statements.com.

Met vriendelijke groeten,
Mode-Statements.com

Alle klachten die gemeld zijn door Mirandav