Klacht: Oplichting

op 25 juli 2017 over Mode-Statements in de categorie Internetshops - Kleding

Wat een ontzettend slecht bedrijf. Ik heb een bikini besteld bij mode statements. Wekenlang niets gehoord. Uiteindelijk een mail ontvangen waarin stond dat er vertraging was. Een paar weken later weer zo’n mail. Daar stond ook in dat ik het kon annuleren. Dat heb ik gedaan. Maar na een week ontving alsnog de bikini. Hij was van slechte kwaliteit, veel te groot, andere kleuren. Leek totaal niet op het plaatje. Dus ik heb hem retour gestuurd (zelf retourkosten betaald). Nooit meer iets van gehoord, ook mijn geld niet terug gekregen. Als klap op de vuurpijl heb ik het plaatje van de bikini gegoogled. En war bleek?? De bikini was ook te bestellen op alie expres. Veel goedkoper dan bij mode-statements.. Vandaar de lange bezorgtijd. Wat een oplichters!!!!

Als ik mijn geld terug krijg (inclusief verzendkosten)

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mode-Statements

Bericht van Mode-Statements

3 weken geleden - Hi Miranda, Wat vervelend dat je een klacht hebt over Mode-Statements. Wij hebben zojuist telefonisch contact met je gehad en zijn tot een juiste oplossing gekomen. Zoals afgesproken krijg je zo direct een bevestiging van de oplossing per e-mail. Onze excuses voor deze vervelende ervaring! Met vriendelijke groeten, Mode-Statements

Reactie van de melder van de klacht Mirandav

2 weken geleden - Inmiddels heeft mode-statements contact met mij opgenomen. Ik heb het geld teruggestort gekregen op mijn rekening. Voor mij is het nu opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Mirandav