Klacht: Oplichting

op 26 mei 2016 over Segoria in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn vrouw heeft in maart n blouse besteld maar geen rekening gekregen(blijkt via verkeerde email adres wel gestuurd te zijn)aanmaning plus extra kosten ook via verkeerde email gestuurd.nu krijgen we wel n brief thuisgestuurd met €40 incassokosten bovenop de €29,95 voor de blouse.wel toevallig dat veel mensen hetzelfde probleem hebben met dezelfde kosten,waarom rekening niet via de post????of de 1e aanmaning???klachtenservice helpt ook niet.die verwijzen je door naar de consumentenbond.ik zeg niets meer bestellen bij deze oplichters.

Gewenste Oplossing:

Bij teruggave €40 incassokosten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Segoria

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Segoria in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Segoria een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Segoria

Heeft op 27 mei 2016 om 13:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Schreurs,

Bedankt voor uw bericht.

Wij hebben deze zaak gisteren en vandaag telefonisch met u besproken.
Mocht u naar aanleiding hiervan nog vragen hebben, dan kunt u ons van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 17:00 uur telefonisch bereiken op 020-8082854. Daarnaast kunt u ons per e-mail bereiken via contact@segoria.nl.

Met vriendelijke groet,

Segoria

Alle klachten die gemeld zijn door Isabel schreurs