Klacht: OPLICHTERS & VALS !!!!!

op 23 februari 2017 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik werd vorig jaar benaderd door een verkoper van BelCentrale, dat zij de ondernemerspakketten van KPN gaan onvernemen omdat KPN momenteel niet de goede service kan aanbieden. Tevens krijg ik 15% korting op mijn huidige abonnement.
Maandabonnement zou zijn 39,99 incl. btw welke ik bevestigd kreeg door dhr. Mohamed El Amine.
Alles zou gratis geleverd worden en opgezegd worden bij de latende provider KPN. Ik hoefde hiervoor niets te doen, wat tevens ook op het contract vermeldt staat.
Toch word ik gefactureerd voor alle geleverde hardware en ook
omdat zij het abonnement niet hebben opgezegd word ik nu belast met dubbele kosten en een verhoogde maandabonnenment. Dit brengt heel veel frustraties en irritaties met zich mee en aangezien ik een ondernemer ben heb ik hier helemaal geen tijd voor!
BelCentrale is heel goed in het versturen van valse rekeningen, daarom adviseer ik mensen en bedrijven die misleidt zijn hierop goed te letten!!
Personeel van BelCentrale zijn onprofessioneel en gebrainwasht om mensen te misleiden en incorrecte informatie te verstrekken.
Nadat ik zelf weer het contract naar BC heb gestuurd om hun duidelijk te maken dat alles in bruikleen is, heb ik vandaag eindelijk na een half jaar een creditnota ontvangen van de modem en nu de creditnota\’s van de rest….

Het is jammer dat jullie de vaste telefonie hebben afgesloten zonder enige redenen. Dit zou KPN nooit doen bij ondernemers, aangezien jullie incorrecte facturen en creditnota\’s versturen ligt de fout bij jullie!!! Ik wil dit ASAP opgelost hebben, aangezien ik momenteel niet bereikbaar ben voor mijn klanten. SLECHTE SERVICE EN ONPROFESSIONEEL!!!

Gewenste Oplossing:

Als ik de dubbele kosten van KPN terugontvang en geen onterechte facturen meer ontvang en niet meer gedreigd word door incasso etc....

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

Bericht van Belcentrale

5 maanden geleden - Beste heer/mevrouw Mangroo, Jammer om te lezen dat u een klacht heeft over Belcentrale. Wij zullen contact met u opnemen om uw klacht te bespreken en streven naar een bevredigende oplossing voor beide partijen. Vriendelijke groet, Team Belcentrale

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 24 februari 2017 om 14:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Mangroo,

Mijn collega van de afdeling VoIP is zojuist voor u bezig geweest en heeft uw facturen bekeken.
Wij betreuren de situatie enorm en zijn blij te melden dat wij u tegemoetkomen in de dubbele kosten.
Zodoende ontvangt u van ons spoedig creditnota\'s.
Tevens is de factuur van de modem volledig voor u gecrediteerd.

We hopen dat u tevreden bent met de geboden oplossing.

Vriendelijke groet,
Team Belcentrale

Reactie van de melder van de klacht S 67M

5 maanden geleden - Bij de status staat dat het is opgelost maar momenteel is er nog niks opgelost

Bericht van Belcentrale

5 maanden geleden - Geachte mevrouw Mangroo, Dank voor uw reacties. Ook uw email is in goede orde door ons ontvangen. U ontvangt spoedig uitleg over de openstaande facturen. De creditnota's, ontvangt u na goedkeuring in uw email.

Bericht van Belcentrale

5 maanden geleden - Goedemiddag mevrouw, Zoals eerder aangegeven zijn de facturen gecrediteerd tot het afgesproken bedrag + een tegemoetkoming. U ontvangt spoedig creditnota's , deze kunt u verrekenen met de openstaande facturen, u ontvangt dus geen nieuwe facturen. Na verrekening staan de volgende bedragen open: 617783 € 4,92 634963 € 57,50 640169 € 63,53

Heeft op 06 mei 2017 om 14:23 geantwoord

Belcentrale probeert mensen op te lichten, jullie worden gewaarschuwd!!!!PAS OP!!!
Elke maand worden er steeds hogere bedragen gefactureerd!!! DIT IS EEN AANTOONBARE FEIT!
HUN ADMINISTRATIE IS EEN CHAOS EN ER WORDT INTERN NIET GECOMMUNICEERD!

MENSEN DIE SCHADE HEBBEN OPGELOPEN, MOETEN BELCENTRALE HIERVOOR AANSPRAKELIJK STELLEN EN EEN SCHADEVERGOEDING EISEN, ZIJ KOMEN HUN AFSPRAKEN NIET NA EN GAAN DOOR MET HUN OPLICHTINGSPRAKTIJKEN.
HET ZIJN MENSEN DIE GEEN VERSTAND HEBBEN VAN ZAKEN DOEN!!

Alle klachten die gemeld zijn door S 67M