Klacht: Oplichters!!! PAS OP!! die geld van je rekening incasseren terwijl ik alleen een proefabonnement van 7 dagen wou!

op 13 juni 2016 over Social Invest in de categorie Woningcorporaties

Ik heb op 01-02-2016 een proefabonnement aangevraagd om te kijken wat deze site voor mij zou kunnen beteken, ik kwam er al gauw achter dat ik daarna moest betalen en heb contact opgenomen, binnen deze week kwam dit overdrijf in de media wel te verstaan bij radar, het zou om oplichting gaan!

Ik heb nogmaals contact opgenomen wn de dame verzekerde en bevestigde mij dat het idd om een proefabonnement gaat en dat ik me niet druk hoefde te maken over een betaalabonnement.

Tot mij verbazing zie ik op 25-05-2016 dat dat er een internet bedrijf geld incasseerd van mijn rekeningnummer dit zonder mijn toestemming, en het gaat om 4 maanden 80€ voor diensten die niet geleverd zijn en waar ik niet om gevraagd heb. Ik ben meteen naar mijn bank gegaan en heb 3 maanden kunnen terugstorten en heb een blokkade op mijn rekening gezet.

Toen ik weer contact opnam met de klantenservice werd ik ronduit onbeschoft behandeld en ik moest maar opletten en betalen!
Toen ik de dame vroeg om een bewijs of iets dergelijks komt ze met een inschrijving op 01-02-2016 dat klopt gaat om een proefabonnement van 7 dagen!
Ik heb dan ook op de datas 01,02,03,04 februari diverse mailtjes mogen ontvangen over het woningaanbod en hoe ik kan zoeken, ook word ik telefonisch benaderd door een vriendelijke dame die mij verder zou helpen met Zoeken. Na drie dagen zeg ik voor de eerste keer op! Telefonisch heb ik dit gedaan. Vervolgens komt dit bedrijf op tv en daar komt duidelijk naar boven dat het om oplichting zou gaan, er zou helemaal geen woningaanbod zijn dus kan er ook niet bemiddeld worden!
Na de uitzending heb nogmaals contact opgenomen en de dame gaf mij weer aan dat ik geen betaalabonnement heb.

Maar nu krijg ik toxh mailtjes dat mijn dossier naar een incasso toe gaat en ik ben verplicht om te betalen!
Dit is ronduit schandalig en oplichting

Als ik mijn geld terug krijg van de eerste maand, en de incasso\'s ophouden!
Ik heb nooit een dienst eleverd gehad en ook nooit om gevraagd

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Social Invest in behandeling genomen

Bericht van Social Invest

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Schotmeijer, Uw klacht gelezen te hebben, vermoeden wij dat u het heeft over de website www.huurwoningeninnederland.nl, echter zijn wij daar geen eigenaar van, of hebben wij met deze website geen enkele betrokkenheid of relatie. Wij zijn eigenaar van de website www.huurwoninginnederland.nl (huurwoning=enkelvoud). Onze website is een gratis en vrij toegankelijke site, waarop onze eigen huurwoningen worden aangeboden, wij maken geen gebruik van abonnementen of andere kosten om de website zichtbaar te maken. Wij zouden het op prijs stellen als u uw klacht wilt richten aan de juiste personen/websites en uw klacht wilt rectificeren. Mochten er nog vragen en of opmerkingen zijn, vernemen wij deze graag van u. Met vriendelijke groeten, Social Invest BV www.huurwoninginnederland.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Invest een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Social Invest

Heeft op 21 oktober 2016 om 12:24 geantwoord

Geachte mevrouw Schotmeijer,

wij hebben bovenstaande reactie geplaatst, waarmee wij hopelijk u duidelijk hebben kunnen maken, dat u ons bedrijf verward met het bedrijf wat achter de website www.huurwoning(en)innederland.nl zit, wij vinden dit een vervelende situatie en zouden het erg op prijs stellen als u uw klacht verwijderd en richt aan de juiste instelling. Ik heb tevens uw voicemail ingesproken en hoop op een goede afwikkeling.

wij zien uw reactie graag tegemoet.
Met vriendelijke groeten,

Social Invest BV