Klacht: Oplichters en bedrog en onkunde

op 01 december 2016 over goedkopehypotheek.nl in de categorie Hypotheken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben Goedkopehypotheek benaderd met de vraag of ze een hypotheek konden vinden voor het kopen van een BEDRIJFSWONING op een BEDRIJVENTERREIN . Het antwoord van de adviseur MARCEL VOGELEZANG was , dat dat geen probleem zou zijn .
Nadat hij bij ons thuis was geweest , begon de ellende , Dan was hij gewoon niet bereikbaar , reageerde niet op ingesproken berichtjes , komt beloofde afspraken om terug te bellen niet na.
Uiteindelijk krijgen we een voorstel ,met wel zoveel fouten erin belachelijk gewoon. Er staat een persoonlijke lening in waar nooit over is gesproken , reactie van Marcel ( o , dat moet er uit).
Na ongeveer 7 weken nog niets geregeld en de termijn van ontbinding komt er aan , met het risico van een boete van € 25000,-
Nog even hier en daar informeren was zij antwoord , geduld hebben .
Nu ben ik zelf voor een hypotheek gaan winkelen , en wat blijkt al heel snel , Er wordt door geen een geldverstrekker in Nederland een hypotheek verstrekt voor een woning op een bedrijventerrein zonder dat daar een woonbestemming op zit , daar kwam ik al na 2 dagen achter . Dus wat ik al heel snel wist had Goedkope hypotheek met hun zogenaamde kennis van zaken , al meteen moeten kunnen vertellen .
Zonder mij aan het lijntje te houden en geld uit mijn zak te kloppen .
€500,- om een persoonlijk profiel van ons op te zetten .

Als ik bel naar de binnendienst met de mededeling dat er wel veel klachten over Goedkopehypotheek,nl op internet staan . Krijg ik gewoon het antwoord , dan had u maar eerder op internet moeten kijken .

Gewenste Oplossing:

Als men de rekening van €500,- intrekt en verder nooit meer iets van zich laat horen , ben er helemaal klaar mee.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar goedkopehypotheek.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door goedkopehypotheek.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat goedkopehypotheek.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

goedkopehypotheek.nl

Heeft op 07 december 2016 om 11:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Hartman,

Zoals reeds door ons is aangegeven is Klacht.nl niet het juiste kanaal om inhoudelijk op uw klacht in te gaan, omdat wij vanwege wetgeving geen privacy gevoelige gegevens met derden mogen delen. Als bedrijf zullen wij verder niet online op uw klacht reageren.

U heeft reeds de klacht ook rechtstreeks bij ons ingediend. Wij zullen u rechtstreeks per mail een reactie geven.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Reactie van de melder van de klacht lord ruud

1 maand geleden - Er wordt vermeld op deze site dat de klacht is opgelost ????? Zouden jullie dat niet eerst een aan mij zelf kunnen vragen aub , want er is totaal nog niets opgelost , neem dat maar van mij aan !!!!!

Reactie van de melder van de klacht lord ruud

1 maand geleden - Dit zou de geboden oplossing zijn ?? Van: Binnendienst Goedkopehypotheek.nl [mailto:loket@goedkopehypotheek.nl] Verzonden: woensdag 7 december 2016 11:22 Aan: Hartman Onderwerp: Re: Klacht Geachte heer Hartman, In het begin van het traject heeft u bij de heer Vogelezang aangegeven dat er op het pand ook een woonbestemming zat. Nadat de taxateur langs was geweest en hij onderzoek ging doen bleek dat er een volledige bedrijfsbestemming op het pand zat. Adviseur Vogelezang heeft toen bij u aangegeven dat hij hiervoor het e.e.a. moest uitzoeken wat de eventuele mogelijkheden voor u zouden zijn. Een dag nadat de heer Vogelezang u hierover heeft gesproken heeft u contact opgenomen met de heer Vogelezang om aan te geven dat u het allemaal te lang vond duren en dat u iemand anders in de arm ging nemen. Derhalve zullen wij niet voldoen aan uw verzoek tot creditering van de nota. De inventarisatie is door de heer Vogelezang uitgevoerd. Tevens bent u hier ook mee akkoord gegaan. U heeft immers de opdracht tot dienstverlening ondertekend waar dit onderdeel tevens in vermeld wordt. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Reactie van de melder van de klacht lord ruud

1 maand geleden - Dit is mijn reactie daarop , tot op heden niets meer vernomen ???? Hallo medewerker GoedkopeHypotheek.nl, Graag wil ik even reageren op uw verkeerde samenvatting van uw schrijven . Aan marcel Vogelezang is vanaf het begin gemeld dat het om een bedrijfswoning ging liggende op een bedrijventerrein. Da t was volgens Marcel Vogelezang helemaal geen probleem . Wonen is daar gewoon toegestaan , mits men daar ook bedrijfsmatig bezig is. Dit is door ons zelf allemaal keurig bij de gemeente en kamer van koophandel geregeld , dus dat is het probleem niet. Uit uw schrijven blijkt maar weer eens hoe slecht u bent geïnformeerd door Marcel Vogelezang . Namelijk op aanraden van Marcel Vogelezang (die alles zogenaamd bijna had geregeld) moesten wij de woning laten taxeren . Het liefst zonder validatie want dat gaf wel eens problemen volgens zijn zeggen . De taxateur die is komen kijken gaf aan dat , omdat de woning was gelegen op een bedrijventerrein, deze toch gevalideerd moest worden. Dat was een probleem volgens Marcel Vogelezang, want dan kwam de bank er achter dat de woning was gelegen op een bedrijventerrein .??? Dit was vanaf het begin al meer dan duidelijk aangegeven , wij zijn zelfs al in januari 2016 met Marcel Vogelezang bezig geweest met een vergelijkbare woning , ook op een bedrijventerrein . Dit is toen niet doorgegaan door terug trekken van de verkopper. Dus jullie moeten nu niet beginnen met hij wist dat niet , wij zijn altijd heel open en eerlijk geweest , wat we niet kunnen zeggen van Marcel Vogelezang . Dat zogenaamde uitzoeken van Marcel , duurde erg lang , belafspraken werden absoluut niet nagekomen , hij was regelmatig , of vrij weekendje weg met zijn gezin , of druk ,druk, druk, . Ik heb hem toen verteld dat dit een zeer slechte eigenschap van hem was , en dat hij in de toekomst hier beter op moest gaan letten ivm zijn werk . Toen hij uiteindelijk een dag te laat en ook op deze dag niet om zoals afgesproken 9 uur zou bellen , maar pas om 16 uur . Heb ik hem verteld dat de maat nu vol was , en dat ik een ander adviseur zou gaan raadplegen , gewoon omdat Marcel Vogelezang absoluut niet capabel is. Dat was goed was zijn antwoord en het leek er op dat hij erg blij was om van zijn kansloze advies af was. Dat dit kansloos was bleek bij de nieuwe adviseur trouwens al binnen 2 dagen , en dat is mij ook niet in rekening gebracht. Mede door bovengenoemde feiten en waarheden , ben ik van mening dat een creditering van uw nota heel gerechtvaardigd is . Groeten , Ruud Hartman

Alle klachten die gemeld zijn door lord ruud