Klacht: Oplichters en bedrog en onkunde

op 01 december 2016 over goedkopehypotheek.nl in de categorie Hypotheken

Wij hebben Goedkopehypotheek benaderd met de vraag of ze een hypotheek konden vinden voor het kopen van een BEDRIJFSWONING op een BEDRIJVENTERREIN . Het antwoord van de adviseur MARCEL VOGELEZANG was , dat dat geen probleem zou zijn .
Nadat hij bij ons thuis was geweest , begon de ellende , Dan was hij gewoon niet bereikbaar , reageerde niet op ingesproken berichtjes , komt beloofde afspraken om terug te bellen niet na.
Uiteindelijk krijgen we een voorstel ,met wel zoveel fouten erin belachelijk gewoon. Er staat een persoonlijke lening in waar nooit over is gesproken , reactie van Marcel ( o , dat moet er uit).
Na ongeveer 7 weken nog niets geregeld en de termijn van ontbinding komt er aan , met het risico van een boete van € 25000,-
Nog even hier en daar informeren was zij antwoord , geduld hebben .
Nu ben ik zelf voor een hypotheek gaan winkelen , en wat blijkt al heel snel , Er wordt door geen een geldverstrekker in Nederland een hypotheek verstrekt voor een woning op een bedrijventerrein zonder dat daar een woonbestemming op zit , daar kwam ik al na 2 dagen achter . Dus wat ik al heel snel wist had Goedkope hypotheek met hun zogenaamde kennis van zaken , al meteen moeten kunnen vertellen .
Zonder mij aan het lijntje te houden en geld uit mijn zak te kloppen .
€500,- om een persoonlijk profiel van ons op te zetten .

Als ik bel naar de binnendienst met de mededeling dat er wel veel klachten over Goedkopehypotheek,nl op internet staan . Krijg ik gewoon het antwoord , dan had u maar eerder op internet moeten kijken .

Als men de rekening van €500,- intrekt en verder nooit meer iets van zich laat horen , ben er helemaal klaar mee.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar goedkopehypotheek.nl over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door goedkopehypotheek.nl in behandeling genomen

Heeft op 05 december 2016 om 06:38 geantwoord

Welke geboden oplossing ?????????
Er is nog helemaal niet gereageerd na de melding bij jullie op 1 dec 2016.
Ik heb nog een schrijven naar deze mensen gedaan op dezelfde dag , maar niets meer vernomen . Ja wel van het incasso bureau EDR works , of ik nog even snel €500,- wil betalen.
Weet niet wat EDR works kan doen maar , betalen zonder dat er nog een keer goed overleg is geweest , dat ga ik niet doen.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DUS KLACHT IS ABSOLUUT NIET OPGELOST !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat goedkopehypotheek.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

goedkopehypotheek.nl

Heeft op 07 december 2016 om 11:21 geantwoord

Geachte heer Hartman,

Zoals reeds door ons is aangegeven is Klacht.nl niet het juiste kanaal om inhoudelijk op uw klacht in te gaan, omdat wij vanwege wetgeving geen privacy gevoelige gegevens met derden mogen delen. Als bedrijf zullen wij verder niet online op uw klacht reageren.

U heeft reeds de klacht ook rechtstreeks bij ons ingediend. Wij zullen u rechtstreeks per mail een reactie geven.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door lord ruud