Klacht: oplichters en afzetters

op 15 juni 2017 over Bralex in de categorie Internetshops - Algemeen

Besteld via bralex, met de belofte dat indien niet tevreden terugzenden kon binnen 14 dagen. Binnen die tijd 2 mails gestuurd om aan te geven dat ik niet tevreden was en wenste terug te sturen. Geen reactie. Plots betalingsherinneringen… van mijn kant uit ook geen reactie. Dan het dreigement met incasso. Nogmaals gemaild, weer zonder antwoord. Dag nadien boze mail met belofte zelf verdere stappen te ondernemen. Plots wel antwoord dat ze eerdere mails niet ontvangen hadden en vraag om samen naar een oplossing te zoeken. Echter paar dagen later brief van incasso. IS DAT NAAR OPLOSSINGEN ZOEKEN!! Afzetters en oplichters zijn het, niet meer en niet minder!

VOLLEDIGE TERUGBETALING VAN DE ROMMEL

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bralex

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bralex nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bralex in behandeling genomen

Bericht van Bralex

3 maanden geleden - Beste Anika, Hartelijk dank voor uw reactie. Op 09-06-2017 heeft mijn collega u hierover ook nog een E-mail gestuurd. U gaf aan al diverse E-mail naar ons te hebben verstuurd echter zoals mijn collega heeft aangegeven is de eerste E-mail die wij hebben ontvangen van u op 08-06-2017 geweest. Ondertussen heeft u dit al betaald zie ik. Graag zien wij de eerste E-mails van u nog tegemoet, zodat wij dit voor u kunnen beoordelen en met u tot een oplossing kunnen komen. Wij zien dit graag van u tegemoet. Met vriendelijke groet, Vincent

Alle klachten die gemeld zijn door wat ne prul