Klacht: OPLICHTERS! BLIJF BIJ TELFORT WEG!

op 13 augustus 2016 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

BLIJF BIJ TELFORT WEG! 1 sterretje is teveeeel! Elke andere aanbieder hoe duurder ook blijft beter! Al lang probelemen met tv, deze gemeld maar deze worden continu onder de tafel verschoven! Toch op hun achterlijke forum gekeken en er bleek dat daar een groepje nietsnutters zijn die EN OPENLIJK ANAGEVEN HACKERS TE ZIJN, EN VRAGEN JE OM JE PERSONALIA, EN ANDEREN BELEDIGEN EN PESTEN, EN DE FORUM’webcare’ Jurgen HUN BESCHERMT EN NIET BANT! Wie gebant wordt is iemand die netjes technische vragen stelt en blijft staan en niet wegloopt zoals zij altijd doen! Als je kritiek op telfort of op hun medewerkers(Jurgen) hebt wordt je post verwijderd! Niet dat dat mongolenforum mij iets uitmaakt, die ene Jurgen belde me op(gesprek opgenomen) vorige maand na een klacht van mij en beloofde beterschap maar nu blijkt hij in bed te duiken met de hackers en oplichters op het telfortforum! Pas op mensen, ik zeg alles op bij hun en heb mijn advocaat met bewijzen en opnamens ingeschakeld! Netjes omgaan met dat naar volk werkt niet! Een medewerker belde me een tijdje gelden op en zei LETTERLIJK DAT ZE MIJN EMAILS KONDEN LEZEN! HIJ LAS MIJN MAILS OOK NOG EENS VOOR! “NIET IEDEREEN KAN DAT, ALLEEN MIJN AFDELING” zegt ie! WAT! Bij telfort is dus een afdeling die jouw privegegevens leest! Pas op mensen en zeg alles op!

Telfort hackers en foute gebruikers verwijdert en Jurgen openlijk excuses aanbiedt! Niet dat dat op voorhaand geaccepteerd wordt!

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Niro N