Klacht: OPLICHTERS… bed elke 2 maanden omdraaien

op 23 september 2016 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn moeder van 72 heeft een bed bij swiss sense gekocht. Er werd haar verteld dat het bed wat ze hadden gekozen het beste bed was dat swiss sense vrerkocht. Mijn moeder kan haar huidige bed niet handmatig meer verstellen , de verkoper adviseerde daarom een elektrisch verstelbare bodem. Na 6 weken kwam er een kuil in het matras….. toen mijn moeder de servicemonteur hoorde zeggen dat ze elke 2 maanden het matras moest draaien, vertelde dat ze dat lichamelijk niet kon….., pech… dan maar in een kuil slapen zei de monteur van swiss sense…. ik geloofde mij oren niet…. toe heb ik gebeld met de klantenservice. Ook volgens de klantenservice vervalt alle aansprakelijkheid op kuilen als het matras niet gedraaid worden…. LET OP DIT IS BIJ ALLE SWISS SENSE MATRASSEN EN BOXSPRINGS.. ik heb gisteren geprobeerd het matras te keren , en dit echt niet te doen. Je moet de rits losritsen dan het piepschuim uit de stoffen hoes halen, dan het piepschuim matras keren, en dan weer de stoffenhoes terug plaatsen. Als je dit niet doet slaap je op de ritsen. HOE KAN DIE VERKOPER DIT VERKOCHT HEBBEN AAN EEN VROUW VAN 72. Na vele gespreken met de filiaalmanager uit Spijkenisse en de manager van de klantenservice ben ik tot de conclusie dat er niks anders op zit om dit verhaal te delen met iedereen die erover denkt om bij Suisse sense een bed te kopen… vraag alsjeblieft naar de manier van bed omdraaien, want je hebt na 6 weken een kuil die niet onder garantie valt..mij moeder heeft helaas geen geld meer om een nieuw matras te kopen.

Gewenste Oplossing:

Bed terug en het volledige bedrag terug zodat mijn moeder een ander bedrijf kan kopen die niet zo complex gedraaid moet worden. We weten dat een matras gedraaid moet worden, maar dit is een ikea bouwpakket elke 2 maanden...

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Gonbroek