Klacht: Oplichters!!!! Aansmeren met aanmaning!!!

op 08 augustus 2016 over MediaTrend Publicaties in de categorie Websites - Building en Hosting

Ik had in juni me ingeschreven bij KvK. Na bijna 2 weken(13 juni) werd ik gebeld door Bouw en Verbouw. Ze beloofde mij een eigen website voor mijn klusbedrijf met alle toeters en bellen. Zij hadden ook gezegd dat ik na 1 jaar moest betalen voor de website. In alle enthousiasme was ik ermee akkoord gegaan. Niet wetende dat ik de volgende dag 14 juni al een factuur kreeg van €250-,. Ik was heel erg geschrokken!

Ik ging op internet mijn bedrijf opzoeken en kon de website bouwenverbouw.nl er niet tussen vinden. Die eigen website die zij mij hadden belooft ziet er niet uit. Het is zo onprofessioneel!!! Ik heb hun zovaak geprobeerd te bellen maar deze mensen nemen maar niet op.

Op 1 juli heb ik toen een herinnering gekregen en op 22 juli al gelijk een aanmaning en het bedrag is opgelopen naar nu €320-,!!! Mijn eigen bedrijf is helaas niet meer doorgegaan en heb toen bouw en verbouw gebeld. Eindelijk namen ze een keer op. Ik had toen hun alles uitgelegd en ik kreeg als reactie terug:’ Het spijt me meneer maar u moet toch uw betaling voldoen en dat ik een contract ben aangegaan met hun’ en dat zonder enige handtekening of wat dan ook. Ik vind dit heel belachelijk!!! Als ik had geweten dat het zo zou gaan en dat mijn eigen website er zo zou uitzien dan was ik hier nooit mee akkoord gegaan. Als ik zelf op de website van bouwenverbouw.nl ga en typ mijn bedrijfsnaam in en klik erop staat er ook een e-mailadres die niet in mijn bezit is. Dus ook valse gegevens zetten hun erop. In de mails van bouw en verbouw staat ook mijn achternaam verkeerd. Hoe kan iemand zoveel fouten maken?

En dan smeren hun mij aan met een betalingsregeling en die ik moet ondertekenen en retour moet sturen voor akkoord. Ik was hier niet mee eens gegaan en hebben mij toch een mail gestuurd met die betalingsregeling.

Dit is puur oplichterij!!! Ik ga echt niet deze factuur betalen. Ik snap niet hoe een bedrijf zoveel valse informatie kan geven aan iemand die net is begonnen met een bedrijf en mooie praatjes erover kunnen zeggen om zo geld te verdienen.

Ik ben pas tevreden als hun mijn bedrijf WAT NIET MEER BESTAAT weghalen van hun website! Notabene staat mijn achternaam verkeerd in al hun mails. Dit is nogmaals OPLICHTERIJ en gebruik maken van degene die net hun bedrijf hebben opgestart!! En die factuur? No way!!!

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MediaTrend Publicaties over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Sudesh028