Klacht: Oplichters

op 26 september 2011 over Natuals B.V. in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Ik ben in 2009 ook telefonisch benaderd voor een proefpakket. Dit heb ik aangenomen omdat ik duidelijk heb gevraagd en gezegd dat ik dit alleen eenmalig wou. Tot mijn verbazing kreeg ik toen een factuur van €15,90 voor een vervolgzending die ik NOOIT heb gehad. Ik heb toen meteen contact met hun opgenomen en het uitgelegd. Volgens hun is er wel wat afgeleverd en moest ik de kosten betalen. Na meerdere boze brieven geschreven te hebben heb ik nooit meer wat van ze gehoord. Tot 23-09-11 want toen kreeg ik een brief van de deurwaarde na iets van 2 jaar dat er nog een bedrag open staat van €95,-. Inmiddels ook met hun contact opgenomen en het verhaal uitgelegd. Ze zeggen dat ze bekend zijn met wat Natuals doet. Hoe kan het zijn dat een bedrijf zulke incasso’s aanneemt wat eigenlijk gewoon oplichterij is!!!!!!

Dat de kosten worden teruggetrokken want deze worden door mij niet betaald!!!!!!!!!!!!!

Bericht van van Bijnen

6 jaren geleden - Er zijn al veel Beyond Beauty - Natuals gedupeerden! Meld je aan bij Tros Radar Lotgenoten http://www.trosradar.nl/lotgenoten/?act=getBoardDetail&boardDetailId=1318

Reactie van de melder van de klacht Ashna

6 jaren geleden - Bedankt voor de reactie!! Dat zal ik zeker doen

Alle klachten die gemeld zijn door Ashna