Klacht: Oplichters

op 05 september 2018 over Diner Cadeau in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Datum activering staat niet op kaart vermeld. Wij gingen gisteren ivm ons 20 jarig huwelijk met ons gezin uit eten en hadden nog een kaart van diner cadeau liggen. Deze kaart hadden wij medio sept 2017 van vrienden ontvangen. Bij betaling bleek kaart verlopen te zijn (2 dagen !), dit staat dus niet op de kaart vermeld. Bij melding hiervan geeft Diner Cadeau aan dat we pech hebben( we kunnen een kortingskaart krijgen). Zij hebben hun zakken al gevuld ! Onbeschoft, waardeloze service en NOOIT meer gebruik van maken.

Gewenste Oplossing:

Kaart activeren en DUIDELIJK vermelden hoe lang de kaart te gebruiken is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Diner Cadeau

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Diner Cadeau nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door FransPeter