Klacht: Oplichters

op 24 augustus 2017 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Tijdens de vakantie periode een mailtje sturen over veranderingen in het bedrijf en als je daar niet op reageerd binnen 14 dagen hang je voor 2 jaar aan een gigantisch veel te duur contract.
Telefonisch heb ik daarover geklaagd maar omdat dit contract op onze bedrijfsnaam is afgesloten schijnt Belcentrale deze streek te mogen leveren. Waardeloos

Beëindig van contract

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

Bericht van Belcentrale

1 maand geleden - Beste mevrouw van der Sluis, Wat vervelend om te lezen dat u zo ontevreden over ons bent. Naar aanleiding van uw bericht heb ik u zojuist proberen te bellen, maar kreeg ik helaas geen gehoor. Ik zal het daarom op een ander moment nog eens proberen. Vriendelijke groet, Team Belcentrale

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 24 augustus 2017 om 15:23 geantwoord

Beste mevrouw van der Sluis,

Gelukkig hebben we elkaar inmiddels gesproken en zijn we samen tot een goed oplossing gekomen.
Zoals afgesproken zal uw contract worden beeindigd, het contract staat op naam van uw bedrijf, maar zoals u mij aangaf is dit bedrijf niet meer actief. Belcentrale is een provider voor zakelijke klanten, hierom kunnen wij u helaas niet langer bedienen , u gaat verder als consument.

We hopen dat u tevreden bent met de geboden oplossing en vernemen dit graag van u,

Vriendelijke groet,
Team Belcentrale