Klacht: OPLICHTERS!!!!

op 16 augustus 2017 over Bralex in de categorie Internetshops - Algemeen

Forskolin geprobeerd en terug gestuurd. Maar krijg alsnog een rekening. Plus incasso kosten. Geprobeerd te bellen eerst 2 min wachttijd toen 1 toen 2,3,4 Tot en met 25min nou ja zoals hun zeggen 20 5

Als ze die incasso kosten en rekening terug nemen en mij niks laten betalen!!!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bralex

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bralex nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Bralex

1 maand geleden - Geachte klant, Wat vervelend om te horen dat dit gebeurd is, wij doen is best om iedereen zo goed en snel mogelijk te woord te staan. Wat vervelend dat u onze aanbieding niet goed heeft begrepen, aangezien wel alles heel duidelijk op onze website staat vermeld. Ik zal u uitleggen hoe de "Test eerst en koop later" aanbieding werkt. U krijgt een kuur van 30 dagen, waarvan u 10 hele dagen mag testen. Normaal gesproken kunt u afslanksupplementen niet uitproberen omdat het zogenaamde hygiëne artikelen betreffen. Na 10 dagen testen is de keuze aan u wat te doen: 1) U besluit met de kuur van 30 dagen door te gaan en voldoet de factuur voor de uiterste betaaldatum. 2) U besluit niet door te gaan met de kuur van 30 dagen en retourneert het geopende pakket. U dient er overigens wel voor te zorgen dat het pakket uiterlijk op de 14de dag het geopende pakket is gearriveerd bij onze webshop. Uiteraard zullen wij dan de factuur crediteren. Hier staan onze spelregels nog een keer: http://www.forskolinnaturals.nl/retourneren.html 3) Als het pakket ongeopend is dan geldt de volgende regel; U mag zich binnen 14 dagen herroepen en dan heeft u nog 14 dagen om het pakket te retourneren. Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Coen Forskolin Naturals afdeling klachten

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bralex in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Ellen3112

3 weken geleden - Moet je eens goed na kijken. Het pakketje is terug gestuurd die rommel niet aangeraakt en nooit gebruikt. Ik krijg elke x weer een ander die een mail terug stuurt. De telefoon word nooit opgenomen. Ben gewoon klaar met jullie. De 1 zegt terug sturen dan doe je dit. En de ander zegt nee hoor dat mag niet. Of terwijl ik heb het netjes terug gestuurd zoals gezegd is. En ik moet ook nog eens betalen. Lekker tegen strijdig!! Ja ik heb een foutje geschreven net als jij hier boven. Of kan dat ook al niet meer??? En als jullie hét potje met pillen hadden nagekeken zag je dus dat deze nog gesloten was. Plus 14 dagen terug sturen dat kan je wel zeggen maar hoe vaak zie je niet dat er iets gestuurd word en er iemand het komt ophalen. En ik heb er ook nog eens aangifte voor moeten doen.

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bralex een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bralex

Heeft op 03 oktober 2017 om 13:47 geantwoord

Beste Ellen,

Het is een vervelende situatie. Het verhaal heeft telkens een andere wending gekregen waardoor er heel veel email verkeer over deze kwestie is geweest.

Wat wij als oplossing kunnen bieden aan deze langslepende kwestie is het aankoopbedrag met 50 procent in mindering te brengen. Betreft de bijkomende kosten kunnen wij helaas niks doen.

Graag horen wij van u.

Laura Fenanlamber

Heeft op 08 oktober 2017 om 02:41 geantwoord

Ik heb alles in de gesloten verpakking terug gestuurd. Ik ga niet de helft en ook nog eens bijkomende kosten betalen. Wanneer houd het nu eens op?

Alle klachten die gemeld zijn door Ellen3112