Klacht: Oplichters

op 12 juli 2017 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Twee maanden geleden kreeg we verkoper in de zaak terwijl ik niet op zaak is , zeg dat ons telefoonlijn niet meer bestond over jaar,dat hun is dochter bedrijf van KPN en goedkoop is en alle lijnen op een factuur . Heeft mijn man ingeluisd getekend voor drie jaar.wij hebben meerde keer aangegeven dat monteur erbij zijn dat wij bezorgsnackbar is zo afhankelijk is van telefoon en internet .twee maanden later kreeg modem opgestuurd.ik heb zelf gemaild en gebeld om monteur kreeg te horen dat monteur zou mij terug bellen.natuurlijk kregen wij niks te horen.op 10-07-2017 stopt mijn internet en telefoon,mist al mijn omzet. Volgende ochtend vroeg gebeld naar Belcenterale drie keer gebeld ,drie keer in de wacht drie keer lijn werd gebroken.bij vierde keer kreeg te horen nog een week moet wachten op monteur,eerde kunnen ze niet beloven. Zij laat ons stikken .een week zonder omzet kunnen ons zaak sluiten. Zo slecht bedrijf heb ik nog nooit meegemaakt,zo met klanten ermee omgaan.weer geleerd in leven.bedankt Belcentrale

Ik wil monteur langskomen zorg ervoor mijn internet en telefoon doet

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 19 juli 2017 om 17:21 geantwoord

Beste mevrouw Ye,

Wij hebben elkaar vandaag uitvoerig gesproken over uw ervaring met Belcentrale en zijn tot de conclusie gekomen, dat wij de samenwerking gaan voortzetten.

Wij sturen morgen onze installatiemonteur langs voor het plaatsen van uw nieuwe toestellen, zodat u vanaf heden kan profiteren van onze lage tarieven en nieuwe toestellen.

Inmiddels heeft u een werkend internetverbinding.

U krijgt een vaste accountmanager toegewezen die u ten allen tijden rechtstreeks kan benaderen.

Hopend u in de toekomst goed van dienst te zijn.

Vriendelijke groet,
Team Belcentrale