Klacht: Oplichters

op 22 april 2016 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

Ik heb 29 januari 2 minuten na aanschaf mijn abonnement opgezegd, omdat de site en service gewoon bagger is. Alsnog blijven er rekeningen met incassokosten komen! Al vele mails verstuurd naar de site, inclusief screenshots van de mail dat ik uitgeschreven ben, maar Huurstunt zegt dat ik nog wel ingeschreven ben. En dit terwijl ze het kunnen zien op het screenshot. Nu wil Huurstunt dus dat ik voor 2 maanden lidmaatschap inclusief dubbele incassokosten ga betalen. Heb mijn verhaal 5 keer uitgelegd, maar er wordt totaal geen begrip getoond door de onvriendelijke klantenservice. Nadat ik al deze klachten (in een korte periode) heb gelezen over Huurstunt, ben ik er wel zeker van dat het gewoon oplichters zijn!

Kosten intrekken

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huurstunt.nl nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 06 juni 2016 om 15:24 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Via de e-mail hebben wij u ook al laten weten dat de screenshot, waar u het over heeft, laat zien dat u nog niet uitgeschreven was. U diende nog op de link te klikken die in de e-mail werd weergegeven. Zolang u dit niet had gedaan bleef uw account van kracht. Uiteindelijk heeft een medewerker van Huurstunt u geholpen en kon u zelf zien dat er nu wel een datum verscheen. Alle overige informatie kunt u terug vinden in de email die u eerder ontvangen heeft.

Alle klachten die gemeld zijn door IljaB