Klacht: Oplichterij en slecht

op 28 juli 2017 over Parship in de categorie Datingsites

Ik heb een aanbieding voor 3 maanden afgesloten. Na mijn eerste zoekopdracht komen er maar 18 matches, waarvan er niets tussen zit. Ook zie je de foto\’s niet. Ze zijn onduidelijk gemaakt.
Ik zeg daarom binnen 30 min mijn weer abonnement op (herroepingsrecht). Ik krijg 2 dagen later vervolgens een mail het contract is beëindigd, maar dat ik wel moet betalen voor een persoonlijkheidsrapport van 129 euro. Maar omdat ik een aanbieding ging, hoef ik \”slechts\” 64,50 euro te betalen. Dit staat niet in de algemene voorwaarden vermeld. Het rapport is nog slecht ook, komt niet overeen met mijn persoonlijkheid.

Pas dus op met dit bedrijf. Ze zijn niet transparant en alleen uit op geld en leveren slechte diensten.

1. Wanneer je binnen een bepaalde tijd (dus ook voor genereren van het rapport zoals in mijn geval) volledig gebruik kan maken van de herroeping.
2. Wanneer duidelijk de financiële consequenties transparant worden vermeld.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Parship

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Parship nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Parship in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parship een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parship

Heeft op 04 augustus 2017 om 09:08 geantwoord

Geachte Astrid12,

Hierbij wil ik op uw klacht ingaan.
U heeft een premium-lidmaatschap van 12 maanden besteld met termijnbetaling. Wij wijzen vóór, tijdens en ná de bestelprocedure op de waardecompensatie. De prijs wordt tijdens de bestelprocedure aangegeven en moet worden geaccepteerd. Wij zien niet af van de waardecompensatie

Met vriendelijke groeten
Nico Teeuwen
Parship WebCare

Heeft op 04 augustus 2017 om 09:21 geantwoord

Ik heb gekozen voor een proefabonnement van 3 maanden met een betaling per maand. Tenminste zo begrijp ik het op uw website.
Dit is dus absoluut niet duidelijk.

Bij de bestelling staan de algemene voorwaarden en daar staat niets in over de waardecompensatie. Bij het bestellen ga je akkoord met de algemene voorwaarden. Op het eind van het bestelproces, nadat je al akkoord bent gegaan en alleen nog maar de betaalwijze kiest, verschijnt er opeens \"sneaky\" nog een document met de productvoorwaarden. Daarin staat het wel vermeld idd. Maar dit document had er vanaf het begin bij de akkoordverklaring bij moeten zitten. Op de mobiele site is verder ook niets vooraf te vinden over de waardecompensatie (wel de website).

Daarnaast het is rapport erg slecht en klopt totaal niet met mijn persoonlijkheid. (Ook 180 graden afwijkend met andere rapporten die ik heb) Maar dat is natuurlijk te verwachten vanwege de vragen (zoals interpretatie van foto's en plaatjes).

Alle klachten die gemeld zijn door Astrid12