Klacht: Oplichterij

op 01 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Donderdagmiddag 27 juni verzond ik met spoed een document uit Bulgarije naar Nederland. Ik heb bij de office met nadruk meerdere keren gevraagd of het document de volgende dag thuis in Nederland zou zijn. Dat was immers van groot belang!
Op mijn vraag werd met een bevestiging en grote geruststelling geantwoord: ‘natuurlijk meneer, u betaalt zo veel geld; u mag wel iets van ons verwachten.’
Nu, drie dagen later zit het document nog altijd vast in Leipzig. De mensen voor wie het document bedoeld is, kunnen nu niet weg uit Nederland en hun vakantie vieren. Nee, ze wachten lekker op de EXPRESS BEZORGING van DHL.
Naar verwachting wordt het document pas disndag geleverd. Lekker dan! Weekje minder vakantie. Goede service DHL!
Het geld dat ik hiervoor betaald heb, zal ik door middel van een claim of zo nodig een aangifte terugeisen. Ik wilde hier ook met iedereen delen wat voor service DHL aanbiedt.
Onelukje gebeuren, maar dit gaat te ver.

Ik ben tevreden als de medewerkers van DHL eerlijk antwoorden op de vragen die ik stel. Hadden ze het risico op vertraging genoemd, dan had ik wel wat anders verzonnen om het belangrijke document in Nederland te krijgen.
Ik wil mijn geld terug. Niet omdat het document nog niet is aangekomen, maar omdat ik opgelicht ben.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 01 augustus 2017 om 14:10 geantwoord

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Spijtig om te moeten vernemen dat het zolang duurt voordat dit document van Bulgarije naar Nederland kan komen. Daar u aangeeft dat dit via DHL Express zal gaan wil ik u adviseren om de klacht daar neer te leggen via 088-0552000. Zij kunnen u helpen dan wel vertellen wat er gebeurt is.
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door iskren