Klacht: Oplichterij

op 21 juli 2017 over Travel Club Express in de categorie Hotels

Ik had een prijs gewonnen, dit was echt serieus zei Meneer Tonny Vos van Travelclubexpres, omdat ik een enquête had ingevuld… en dat doe ik ook.
Moest wel 19,95 en 2x 89.98 betalen voor lidmaatschap 1 jaar en administratie kosten enz.
Vliegreis, hotelkosten inclusief ontbijt zou gratis zijn.
En dit alles voor minimaal 2 tot maximaal 6 personen.
Vliegtuig tax enz, nog wel betalen, maar dat begreep ik ook wel.
Na een tijdje toch maar kijken voor de reis naar Toscane.
Blijkt dat er zeer weinig datums beschikbaar zijn voor in mijn vakantie en dit voor € 500,- p.p. minimaal. Alleen voor vliegreis en hotel met ontbijt, moet je toch ook nog lunch en diner enz bekostigen.
Zelfs het ontbijt moet zelf betaald worden.
Ik voel me belazerd door deze oplichterij truc en heb een gedeelte terug laten boeken. Maar ben hier mee toch 110,- kwijt voor een kat in de zak.

Ik ben alleen tevreden als ze het overige bedrag terug storten.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Travel Club Express over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Travel Club Express in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Travel Club Express een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Travel Club Express

Heeft op 21 juli 2017 om 09:31 geantwoord

Geachte mevrouw Bungener,

Bedankt voor uw bericht.
U bent begin april lid geworden bij ons. Onze klanten kunnen natuurlijk opzeggen maar we hebben hier wel een periode voor en deze is helaas verstreken en kunnen wij het lidmaatschap niet meer stopzetten.
Uit ons systeem zie ik dat u op 3-7-2017 contact heeft opgenomen hoe te boeken.
Wij hebben dit beantwoord maar ik hoop dat u begrijpt dat de datums voor de vakanties op dat moment reeds volgeboekt zijn.
Wij hebben inderdaad nog een aantal datums later in het jaar. Na de zomer zullen wij met nieuwe vrije data komen waarbij u dan alleen de luchthavenbelasting dient te betalen.
Alle informatie staat altijd op onze site traveclubexpress.com. Ook de extra kosten.
We hopen toch u nog van dienst te kunnen zijn. Heeft u de hotels die we aanbieden bekeken?
In de BENELUX overnacht u tegen unieke voorwaarden o.a. in de volgende hotels: Van der Valk Hotel Volendam, Beste Western Hotel de Jonge - Assen, Dinant, Belgie- Castel de Pont a Lesse, Antwerpen, Belgie- Eden Hotel Antwerp, Burgh-Haamstede- Grand Hotel Ter Duin, Akersloot- Van der Valk Akersloot, Zandvoort- Palace Hotel Zandvoort, Vught- Van der Valk Hotel s'Hertogenbosch - Vught, Makkum- Beach Hotel de Vigilante en meer. Ons netwerk aan hotel-partners bestaat uit ruim 80.000 hotels in Europa.

Joyce

Telefoonnummer BE: 078-485000
Email: support@travelclubexpress.com

Heeft op 21 juli 2017 om 17:00 geantwoord

Ik ben niet tevreden.
Ze hebben mij blij gemaakt met een gewonnen prijs?
En achteraf blijkt dit erg duur te zijn, dus cadeautje uit eigen zak!
Dit noem ik geen gewonnen prijs.
Ik voel me er in geluist.

Alle klachten die gemeld zijn door Iwaarden