Klacht: oplichterij

op 11 juli 2017 over Travel Club Express in de categorie Hotels

ik ben zojuist gebeld door travelclubexpress met het eerder al genoemde verkooppraatje.helaas ben ik er ondanks mijn onderbuikgevoel en vragen zoals : wat is het addertje onder het gras, waar zit iknu al aan vast en kan ik eerst schriftelijke info krijgen , toch in getuind. Door het onderbuikgevoel toets ik travelclubexpress in bij mijn zoekmachine en vind allemaal klachten van anderen. ik was sceptisch maar kennelijk geestelijk iets te onstabiel om het te weigeren. de telefoniste was er goed in getraind , zelfs gehaaid. voor haar een succes voor mij een enorme frustatie en beschamende actie. WAt te doen Hoe kom ik hier vanaf. En wat een schandelijke manier om zo misbruik van eerlijke mensen te maken

ik ben tevreden wanneer ik zoals beloofd zonder kosten kan afzien van deze zogenaamde zeer gegunde vakantie

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Travel Club Express over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Travel Club Express in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Travel Club Express een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Travel Club Express

Heeft op 11 juli 2017 om 14:00 geantwoord

Geachte mevrouw Sluijp,

Bedankt voor uw bericht.
Wat spijtig dat u zonder uit te proberen en te wachten op de informatie van ons er van uit gaat dat wij niet oprecht zijn.
Wij kunnen u verzekeren dat er niets mis is met ons aanbod. Ons aanbod is zeer vrijblijvend. Consumenten kunnen kennismaken met ons lidmaatschap van Travel Club Express, 60 dagen lang zonder enige verdere verplichting. Mocht u als lid geen interesse meer hebben in onze diensten binnen de 60 bedenktermijn dan kunt zich altijd afmelden. Dit zonder opgaaf van reden of extra kosten. Tevens wordt het lidmaatschap niet automatisch verlengd na 1 jaar.

We gaan het lidmaatschap annuleren voor u.

Joyce

Klantenservice Travel Club Express